MODELL BILDERNA



BILDERNA FRÅN ATT JAG MODELLADE I ICA KURIREN


Kommentarer
Carolina & Latte http://www.lattisen.wordpress.com

Hej Matilda!

Vilka underbart fina bilder du har tagit på Iza, hon är en riktig pärla. Tror jag träffade Iza och din mamma i onsdags, ungefär vid spårvagnen utanför skolan, jättefin var hon! Glömde ju säga vem som skriver... Nu blir du nog förvånad, men det är Carolina från tyskan:-) Jag är ju riktigt hundtokig och kollar runt hela tiden bland hundbloggar, och så fann jag din och Izas, bland alla de som finns! Vilket öde... Jättefina bilder du tar... Superfina!!! Satsar du inte på att bli fotograf i framtiden? Tycker jag du borde göra:-)



Kramizar,



//Carolina & dvärgpudeln Latte:-)

2010-02-06, 00:33:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback