Droppar från himlen

Idag har varit en väldigt vanlig dag. Jag har varit hemma med stor Matte. Imorse så vaknade jag vid ca kl 6 och började leka (jag la mig väldigt tidigt igår) då vaknade stor husse och stor matte och dom tog upp mig i den mysiga sängen så då somnade jag om. Men vet ni vad som hände utomhus när jag skulle gå på min morgon promenad med stor matte. Det kom stora blöta drommar på mig från himelen. Dom var inte snälla och gjorde mig blöt. Så jag ville in på direkten när jag gjort mina behov. När jag kom in la jag mig i korgen framför brasan och värmde mig...det var riktigt skön.

Här är en bild på mig när jag var ungefär 14 veckor....
 det var när jag var hemma hos leo och lekte i hans trädgård.

vi hörs!!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback